2014 május. 1. hét

2014.05.10. 08:32

Sziasztok!

2014. május 2-án hivatalosan lezártam az első számlám anélkül, hogy rátöltöttem volna a puffert. Az utolsó közel 9 hónap alatt tanultam és figyeltem, a tesztidőszaktól eltérő jelenlegi piac jelentősen csiszolt a módszeren.

Úgy döntöttem, hogy a puffer rátöltése helyett egy új számlatörténetet kezdek, amivel letisztultabb eredményt fogok kapni. A következő módon fog lezajlani a történet:

Havonta 13ezer forintot különítek el a számlára, amelyet minden hónap elején feltöltök az egyenlegre. Úgy fogom vezetni, mint egy havi rendszeres megtakarítást.

Hétvégente szeretnék arra áldozni az időmből, hogy a heti eredményt közzé tegyem. Ezt már sokszor elhatároztam, meglátjuk, tényleg tudom-e tartani magam hozzá.

A portfóliót 3 részre, külön kezelt számlára osztom:
Befektetési számla (fémek, és egyéb izgalmas eszközök halmozása).
Határidős számla (oldalazó piacon kialakult pozíciók, ebből fedezem a termik számla költségeit)
Termik számla (trendelő piacon kialakult pozíciók, lefedezi a határidős számla kockázatát)

-------------------------------------------------------
2014. május 7-én megérkezett a számlámra 61 dollár.

Egy részét beletettem ezüstbe, a következő 1-2 évben szeretnék belőle felhalmozni.
Befektetési számla long kosár:
0.01 lot XAGEUR 14,01
0.01 lot XAGUSD 19,37

Határidős számla:
USDJPY 0,01 long 101,757. Tartva 2 nap, zárva 101,762. +0,05 USD profit.
EURUSD 0,01 short 1,39193. Tartva 1 nap, zárva 1,38521. +6,72 USD profit.

-------------------------------------------------------
Befektetési számla heti értékváltozása: -3,92 USD
Heti eredmény határidős: +6,77 USD
Termik számla heti értékváltozása: -

Befektetési számla értéke: -3,92 USD
Össz eredmény határidős: +6,77 USD
Termik számla értéke: -

Össz feltöltés: 61 USD
Egyenleg: 63,85 USD

Számláim a Hotforex brókernél kezelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://skyglideforex.blog.hu/api/trackback/id/tr856146402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása